اعدام شیخ نمر پشت پرده های سیاه آل سعود را افشا خواهد کرد

http://14febrayer.com/persian/images/pourtalib/17.jpg

 

اعدام شیخ نمر پشت پرده های سیاه آل سعود را افشا خواهد کرد
به گزارش پارلمان ۲۴، روح الله پورطالب کارشناس مسائل خاورمیانه در گفتگو با خبرنگار پارلمان۲۴ بیان نمود : سالهاست که دولت عربستان به شیعیان مشکل دارد و هر از چندگاهی کاری را در خصوص ضربه به شیعیان انجام می دهد.
پورطالب در خصوص اعدام شیخ نمر گفت: آنچه امروز عربستان انجام داد در ادامه شیعه کشی در منطقه خاورمیانه است.
وی ادامه داد: تقریبا ده ماه است که شیعیان یمن زیر بمباران ظالمان آل سعود هستند و هر روز هم شیعه کشی توسط عربستان بیشتر می شود.
این کارشناس ارشد مسئل خاورمیانه بیان داشت: بدون شک اعدام شیخ نمر باقر النمر اولین جنایت آل سعود نیست و آخرین جنایت آنها هم نخواهد بود.
پورطالب افزود : اقدام خباثت آمیز و جنایت کارانه رژیم آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان، بخشی از یک توطئه صهیونیستی برای تشدید تفرقه بین امت اسلامی و اختلاف بین شیعیان و اهل تسنن است.
وی بیان داشت: اعدام شیخ «نمر باقر النمر»اقدامی به دور از مصلحت جهان اسلام بود و باعث حزن و اندوه قلبهای مسلمانان شیعه و سنی اقصی نقاط کشورهای اسلامی و دردمندان عالم بشریت شد.
پورطالب افزود : اینگونه اقدامات مشکلات امنیتی منطقه را تشدید می‌کند، زیرا مسئله یک فرد نیست بلکه موضوع جهان اسلام است که رژیم سعودی با رفتارهای غیرانسانی و اشتباه خود به ویژه دریکی دو سال اخیر شعله‌های آتش جنگ افروزی و ناامنی را در منطقه دامن زده است.
این کارشناس مسائل خاورمیانه در پایان بیان داشت: بدون شک اعدام شیخ نمر پشت پرده های سیاه آل سعود را افشا خواهد کرد و روزی فرا خواهد رسید که رژیم دست نشانده آل سود ریشه کن خواهد شد.

User comments

  1. No comments

Your comments