کمک گرفتن آل‌خلیفه از افسران موساد

العالم
0 comments
نقض حقوق بشر / جنایات رژیم
643

شاه بحرین

 

 

  پایگاه ویکیلیکس از کمک گرفتن رژیم آل خلیفه در بحرین از سازمان جاسوسی موساد برای سرکوب انقلاب 14 فوریه بحرین پرده برداشت.

العالم - بحرین

منامه پست به نقل از پایگاه ویکیلیکس خاطرنشان کرد، روزنامه صهیونیستی معاریو در گزارشی فاش کرده است  که سازمان اطلاعات بحرین برای سرکوب کردن انقلاب مردمی 14 فوریه دراین کشور از سازمان جاسوسی رژیم اسرائیل یعنی موساد کمک گرفته است، زیرا موساد تجربه زیادی در سرکوب انتفاضه فلسطینی ها دارد.

پایگاه ویکیلیکس درگزارش خود به موضع " خالد بن احمد آل خلیفه" وزیر امور خارجه بحرین اشاره کرد که بارها آمادگی خود را برای دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ادعای تلاش برای پیشبرد روند سازش درخاورمیانه اعلام کرده است.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز به روابط مخفیانه میان رژیم های آل خلیفه و رژیم صهیونیستی در سال های اخیر در نشست اقتصادی داووس و درحاشیه نشست های مجمع عمومی سازمان ملل و انتخاب هدی عزرا نون دیپلمات یهودی از سوی شاه بحرین به عنوان سفیر این کشور در آمریکا در فاصله سال های 2008 تا 2013 اشاره کرد.

به نوشته روزنامه های انگلیسی گاردین و ایندیپندنت، مسئولان بحرینی به شرکت های هواپیمایی صهیونیستی اجازه استفاده از حریم هوایی بحرین را داده اند و در بحرین، سفارت خانه و دفاتر تجاری برای صهیونیست ها تاسیس شده و به گردشگران اسرائیلی دارای پاسپورت با مهر اسرائیل، اجازه ورود به بحرین داده شده است.

پایگاه ويكليكس به نقل از "حمد بن عيسى آل خليفه " شاه بحرین تاکید کرده است که روابطی میان منامه و تل آویو در سطح امنیتی وجود دارد و نیز رژیم آل خلیفه و موساد در زمینه اطلاعاتی با هم ارتباط داردند.

User comments

  1. No comments

Your comments