ادعای مضحک وزیر کشور عربستان: 'نمر باقر النمر' دارای اختلالات عقلی و روانی است!

0 comments
بحرین
825
{ }
وزیر کشورعربستان سعودی روحانی مبارز و نستوه این کشور{ }را که علیه ظلم و جور رژیم حاکم به پاخاست به داشتن اختلالات عقلی و روانی{ }متهم کرد.
{ }

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی{ }شبکه خبری العالم، احمد بن عبدالعزیز، وزیر کشورعربستان سعودی آیت الله نمر{ }باقر النمر را متهم کرد که دارای اختلالات عقلی و روانی است و گفت{ }خواسته‌های و برنامه های نمر النمر نشان دهنده این امر است.

شاهزاده سعودی در حالی آیت الله نمر را متهم کرد که وی{ }درخواستی جز برآورده کردن خواسته‌های به حق مردم در رسیدن به آزادی و رفع{ }دیکتاتوری، ظلم و نژادپرستی ندارد.

خبرگزاری رسمی عربستان در این باره نوشت:«احمد بن عبدالعزیز{ }روز دوشنبه در کنفرانس خبری گفت نمر النمر به لحاظ سطح علمی و گرایشش مشکوک{ }است و طرحی که درباره آن سخن می گوید نشان دهنده ناقص بودن عقل یا مختلف{ }بودن آن است.»

شاهزاده سعودی با بی‌اخلاقی در حالی چنین اتهام‌هایی به آیت{ }الله نمر وارد کرد که بیش از یک سال است که مردم ظلم‌ستیز منطقه الشرقیه در{ }شرق عربستان همگام با موج بیداری اسلامی در کشورهای مختلف مانند بحرین به{ }پاخاسته و تقریباً همه روزه علیه سعودی‌ها تظاهرات می‌کنند. آل‌سعود{ }تظاهرات مردم عدالت‌خواه را به بدترین شکل سرکوب می‌کند.

بسیاری از سازمان‌های حقوقی اعلام می‌کنند که نیروهای امنیتی آل‌سعود از بهار سال 2001 بیش از 600 نفر را زندانی کرده‌اند.



{ }
{ }
{ }

User comments

  1. No comments

Your comments